СУПЕРГЕРОЇ

Стало модним брати приклад із телепрограм:

Так цитуємо Сердючку, коли п’єм сто грам...

Хочеться “За склом” з сусідкой голим побувать,

А на “Першому мільйоні” виграти аж п’ять!

Але як туди потрапить двом простим кумам?

Кум сказав:”Надійсь на Бога, а роби все сам!

Чи у нас призів немає? Чи мозги з дірой?

Створимо свою програму – “Кум супергерой!”

Хто із нас в запертій клуні довше просидить,

Той звання супергероя зможе заробить.

Ну а хто програє й першим з клуні дремене,

Той корову переможцю з дому прижене!”

Почалося супершоу. Правила прості:

Зачинилися у клуні темній і пустій.

На початку було сало, хліб і ковбаса,

Потім кум, як я, три пальці з голоду кусав.

На дев’яту чи десяту голодну добу

Кум побачив супершоу у супергробу!

“Забирай,- каже,- корову, нащо та мені,

Якщо я отут подохну з голоду у сні...”

І сльоза стікала темна в кума з-під повік.

Я не витримав напруги й перший з клуні втік.

Став так кум супергероєм аж на весь район!

Я також герой нівроку – просто чемпіон!

Бо поки сиділи в клуні й рахували дні,

В кума вкрали дві корови, в мене три свині!..