ЄДИНИЙ КАНДИДАТ

Кум в сільраду депутатом від трьох хат

Обирався, як єдиний кандидат.

Просто в  кума конкурентів не було,

Щоб змагатись і піарить у чоло.

Але треба щось електорату обіцяти,

Як він з кумом буде далі процвітати.

Кум промову про програму приберіг,

Вдів сорочку чисту,  вийшов на поріг:

«Так, шановний мій електорат,

Обирайте! Буду депутат!

І коли в сільраду депутатом попаду

Я платформені  реформи проведу!

Випишу кумі і куму поросят

І новий доїльний апарат,

Щоби в кума в хаті було чим запити

І звичайно, після всього, закусити!

Тещі видам масажер для язика,

Щоб не прищило від мого молока.

Донці новий макогін дістану,  зять

Розучився на старий реагувать...

Брату, щоби там між нами не було,

Вставлю зуби, які вибив на Різдво.

А дружині, щоб на мене депутата

Не гарлала, як будемо засідати

З кумом по затвердженій програмі,

Я влаштую карооке на майдані!

І повірте, за якусь там мить,

Наче у Європі будем жить!»

Слухав кума кум-електорат,

Дивувався - от це кандидат!

«Вас би, куме, не в сільраду обирати, 

Гідні у Верховну  депутатом!

Бо за всі  реформи й ваше кредо,

Недоторканість державну мати треба!

Опозиція у вас - і теща й зять

Тільки  там не зможуть вас дістать!»