ДУРНИЙ СПИТЬ - ДУРНЕ І СНИТЬСЯ

Є сни віщі, є не віщі.

А є і мерзенні.

То насниться купа з дупи,

То гроші зелені...

То кохання безугавне

На центральній площі,

То монахи, ченці святі,

Чи їх святі мощі.

А то якось наснилося,

Що був журналістом.

Освітлював правду-матку

Професійним свистом.

Насвистав всього по трохи

Для свободи слова,

А головне - свист художній,

Солов’їна мова!

Де не взявся в мому сні

Заспаний редактор:

-Досить свистіть віртуально,

Треба класти факти!

Став я факти накладати

По нитці із миру.

Наклав раз, наклав удруге,

Як у миску сиру...

І таке наклав утретє,

Що вам і не снилось.

Так на мене "мас-медіа"

Уся покосилась.

Перекинувся тоді я

Водієм маршрутки.

(Дальні рейси "Київ-Опа",

Двоє через сутки).

Зелень всюди в штани ложу

І у бриджі ложу,

А з боргами на маршруті

Впоратись не можу.

Куди піти на роботу,

Щоб підняти статус?

Став я доктором тваринним,

Скотів лікувати.

В’яжу я скотам пов’язки

Від грипу і чумки,

В’яжу морди і копита.

А в голові думка:

Де приткнутися у світі?

І тут тобі на те:

Обираюся пожити

Трохи депутатом.

Та не тим, що має пільги,

Квартиру і квоти.

А маленьким, безпринципним,

Щоб дурню пороти!

Поров раз, поров і вдруге.

Для дурні надувся.

І так таки напоровся -

Від цього й проснувся...

Біля мене є що клалось,

І все, що ложилось...

І таке воно справдішнє,

Що наче й не снислось.

Так що сни є всякі різні,

Всяк собі сон має.

То ж бо правду кажуть: розум

У снах отдихає...