ЗНОВУ ГОРОСКОПИ

Час пристав на гороскопи -

Все йде шкереберть,

Звірі Сходу та Європи

Полонили геть.

Я не є мужик, чи батько,

Я є «Козеріг»,

Жінка – «Мавпа». Діда, ну, вже

Й називати гріх...

Теща – «Криса», мати – «Діва»,

Брат лише «Теля».

Тесть «Свиня», ще й терпелива,

А сестра – «Змія»!

Кум з кумою «Скорпіони» -

Вжаляться вони...

Сват – «Коняка» на пів тонни,

Діти – «Барани»...

Звіром зараз є вже кожний,

Хто про це й мовчить.

Але як же мирно можна

У звіринці жить?

Ну, наприклад, вечір, зорі,

Засипа земля.

Я до жінки: - Йди до мене,

Мавпочка моя?

А вона: - Козел рогатий,

Годі псем скавчать,

Відчепися, йди до хати,

Всі скоти вже сплять!

Тут і я до неї: - Мавпа,

Шимпанзе в духах,

Тут для тебе я поганий,

А в Китаї - птах!

-То й лети аж до Китаю, -

В відповідь вона.

-Чи півнів тут не хватає?

Буду жить сама!

Побалакали, відверто,

Лунко і про секс,

Аж заслухалось сузір’я

В космосі небес.

З року Тигра в рік Дракона

Плине так сім’я.

Під планетами до скону

Плентаюсь і я.