З РОДУ НЕМА ПЕРЕВОДУ

Що ти, сину, у планшеті

Все сидиш, сидиш...

Так літа свої дитинства

В мультиках проспиш.

Покажу тобі я справжні

Ігри для дітей.

Взяті чисто із природи,

Без "окей" і "плей"...

Так я грався у дитинстві, 

У старі часи,

Коли мій спортивний одяг

Був лише труси.

Ось візьмемо моцну гілку

З липки чи дубка.

І змайструємо рогатку -

Гаджет козака.

Нею вцілить можна в око,

Зброя не проста!

Задоволення безмежне

Влучити в кота...

А коли кота немає,

Можна і вікно

Роздзурпелити напевно,

Бо скляне воно.

Покидай свої картинки,

Камінець клади,

І розтягуй що найліпше,

Та пускай туди!

Дзень-дзелень! Розбита шибка?

То за шкоду знай:

Друга серія розваги -

Бріджики знімай.

Я твоє безпечне місце 

Ремінцем вшмалю!

Таким чином я із тебе

Козака ліплю.

Так дідусь ліпив у мені

Гетьманські вершки.

А зліпилось, те що вийшло -

Бовдур без башки...

 

2019