ЗАЛИЦЯННЯ

Молодий регіонал залицявся.

Він до бютовки в коханні признавався:

-Ти така ж як і твій лідер невгамовна,

Вишукана, наче бомба електронна.

В тебе очі чисті і глибокі, як піар.

А фігура наче Тульський самовар,

Бо гаряча...

Я зустрів тебе -

моя удача!

Скільки буду жити -

то любити.

Ти моє білосердешне

літо!

Бютовка у відповідь зарділась.

Згодилась. На залицяння відповіла:

-Я тебе, голубчику, не кину.

Якщо кину, то порву за Україну!

Підслуховував ці залицяння комуніст.

Жалкував, що вже старий пропагандист.

Згадував часи відверто голі -

Ті, де члени залицялись в комсомолі...

Як казав колись коханій: "ти моя -

Гострогруда зоренька Кремля!"

Що ж, часи розвели нас з тобою.

Лідеркою стала білою з косою...

Щоб вернуть і комсомол, і ті літа - 

Вождя продав би!

І не тільки Україну, шлях до комунізму -

Розірвав би!