ТРИ БАТЮШКИ

Три батюшки в хвилини розслабухи,

(Не весь їх вік хреста горбом тягнуть)

Віддавши Богові респект, нажерлися сивухи

Й завелись про мишей, що у церквах живуть:

 

Чи мої миші вірують у Бога?

Та ж я на службі не телят пасу!

Вони пищать «восслався» ще з порогу,

Коли я з панахиди ковбасу несу...

 

Дурня! Моя мишва хреститись научилась!

Бува в куток як свічка упаде,

Жере, падлюка, свічку. Нахилилась

І хрест навхрест знаменіє кладе!

 

А третій піп у чині ієрея:

Скажу всі ваші миші - дундуки!

Моя пісанія читає від Матвєя,

Від Осія, Захарія й Луки!

 

Зайдеш, буває, в церкву на служіння,

Пора молитви і псалми читать,

До книжки руку - там лише лушпиння -

Паскуда вичитала за ніч книжок п’ять!

 

І я скажу про мишу: віроломно

Гризе освіту у книжках від "А" до "Я".

Тепер вже вимагає в церкву Томос

І незалежність в смислі битія...