Я ТЕЖ ПОЕТ

Я теж поет, бо знаю букву "а".

Й для мене слава добере слова.

Знаходячи ліричні порівняння,

Виконую Всевишнього завдання:

Складаю вірші, інколи, бува...

 

Амбіції у мене теж свої,

Бо п’ю натхненні каву і чаї.

Коли цензури взагалі немає,

Я сам собі напої наливаю,

Не дивлячись на чашки де чиї...

 

І тільки я у просторі поет!

І тільки мій, воістину, куплет

Своєю самобутністю вражає

Усіх-усіх, хто зовсім не читає,

Чи має до віршів імунітет.  

 

Люблю писати. Що тут зробиш -я

Обпишу скоро навіть солов’я!

Я вирішив у вишняках співати

І світлі голови строфою забивати,

Не дивлячись на вуха де чия... 

 

Я ГРАФ, як кажуть, МЕН! Вельможний бай чи бек.

Моїх віршів гора,  побільша ніж Казбек!

Своїм безглуздям будні убиваю

І Інтернет віршами накриваю,

Як явище. А далі що?  Прочерк...

 

2013р.