МОЯ КУМА ПОЛІТИКИНЯ

МОЯ КУМА ПОЛІТИКИНЯ

 

Ні на йоту розуміння

В виборах кого куди,

Бо для мене вибирання

Щось на приклад юрунди.

 

На хоробу мені знати

Мер він ще, чи вже помер?

Я живу собі що далі

Всяких вибраних химер.

 

А моя кума в активі,

В епіцентрі лихоліть:

Їй вже навіть довіряють

У комісії сидіть!

 

Бо вона про всіх все знає:

Хто куди, і як, і з ким...

З малечку політикиня

По характеру своїм.

 

Сяде чинно, здвинне брови,

Хрестик ставе або ні.

Виборців отак рахує.

Ще й підморгує мені:

 

-Ти отак дурним і будеш,

Вік тобі хвости крутить,

Бо на вибори не ходиш

І не хочеш краще жить!

 

Може я того й не хочу

Краще жити нижче дна.

Тільки й те, що вибирали, 

Комуністів - вибирали, 

Демократів - вибирали,

Бізнесменів - вибирали,

Патріотів - вибирали,

Товстосумів - вибирали,

Скотиняків - вибирали,

Клоунаду - вибирали,

І дебілів - вибирали,

 

А вибрали Байдена!

 

2020