СТЕНДАПЕР БІМ

Добрий день, панове, всім!

Я стендапер, клоун Бім.

Те що бачу те розкажу

В основному про інтім.

 

Якось склалось: я й свиня 

Всі закінчення на "я",

А якщо на "стрептоцід",

Значить то - кастрація...

 

Вже мені під сокок п'ять

Час вже досвід ізмірять.

Треба мірять сантіметром,

Бо від циркуля звенять!

 

Часто хочуть молодіть,

Щоб сімнадцяткою жить.

Та ніхто не хоче в люльці

Нямать, какать і смердіть.

 

Щось стендап мій від душі

Дуже схожий на вірші...

Та яка різниця вухам

Дактиль в якості лапші?

 

А стендапер через рот

Типу видає експромт...

Гулькина  дурня на лижах,

Яку хаває народ.

 

Ось наприклад, комільфю:

Як із жінкою я сплю?

Так: стендапером достану,

А віршом не достаю!

 

Глибина у жінці є,

Лиш стендапер достає.

Я ж в глибинах переконаний,

Віршики - то не моє...

 

Не з суконним у ряди

Рилом сунутись туди -

Я ж придумав стендапреску, 

То ж читай і не ... умнічай.

 

Можна ямби і не мать,

Щоб на публіку вставать.

Клоунам, як й президентам,

Імідж треба піднімать!

 

2021